6:00-7:40
|
Schodzenie się dzieci do
przedszkola.
Indywidualna
realizacja zadań opiekuńczo – wychowawczych doskonalących kompetencje dzieci
– zabawa w „kącikach zainteresowań”.
Kontakty indywidualne wynikające z potrzeb dzieci. zabawy wynikające z
aktywności własnej dzieci, praca indywidualna z dzieckiem.
|
7:40-8:00
|
Zabawy i ćwiczenia ruchowe, poranne, integrujące
grupę.
Czynności samoobsługowe
przygotowujące do posiłku, wdrażanie zasad kulturalnego spożywania
posiłków. Poznawanie wartości zdrowego odżywiania.
|
8:00 – 8:30
|
ŚNIADANIE
|
8:30-9:00
|
Zabawy dowolne.
Przygotowanie do zajęć.
|
9:00-10:30
|
REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z
REALIZACJI PODSTAWY PROGRAMOWEJ WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO.
Różnego typu zajęcia dydaktyczne zorganizowane z
inicjatywy nauczyciela, eksperymenty, nauka wierszy i piosenek, tańce,
inscenizacje, improwizacje ruchowe, praca indywidualna z dziećmi, utrwalenie
zdobytych umiejętności.
Ćwiczenia gimnastyczne z użyciem sprzętów i
przyborów.
|
| |
10:30-11:30
|
Gry i zabawy w ogrodzie przedszkolnym, zabawy
badawcze, obserwacje, doświadczenia przyrodnicze, zajęcia sportowe, spacery,
wycieczki.
Czynności samoobsługowe w szatni, łazience,
przygotowujące do posiłku,
|
|
11.30-12:00
|
OBIAD
Wdrażanie
zasad higieny, kulturalnego zachowania i spożywania posiłku. Poznawanie wartości zdrowego
odżywiania.
|
12:00-14:00
|
„MALUCHY” – poobiedni relaks.
|
12:00-12:30
|
„ŚREDNIAKI” Wypoczynek, słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej.
„STARSZAKI” Wypoczynek, słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej.
|
12:30-13.30
|
Zabawy dowolne, ruchowe,
aktywność twórcza dzieci: plastyczna, muzyczna, teatralna według
zainteresowań. Pogłębianie zdobytych wiadomości i
umiejętności, przy dobrych warunkach pobyt na powietrzu.
|
13:30-14:00
14:00-14:30
|
„ŚREDNIAKI”
Czynności samoobsługowe w
łazience przygotowujące
do posiłku.
„STARSZAKI”
PODWIECZOREK
„MALUCHY” Czynności
samoobsługowe w łazience przygotowujące
do posiłku.
|
14:00-16:00
|
Zabawy dowolne, ruchowe,
konstrukcyjne, praca indywidualna, wyrównawcza, gry i zabawy
na PRZEDSZKOLNYM PLACU ZABAW, czynności porządkowe.
Rozchodzenie się dzieci
do domów.
|